אנשים שונים האחד מהשני, ולכן תובנה על עצמי ועל האנשים סביבי , היא תנאי הכרחי
לפיתוח היכולת לקיים ולפתח תקשורת עסקית אפקטיבית.
מתודולוגית ® INSIGHTS מושתתת על מחקר שנעשה בעקבות עבודתו של הפסיכולוג
השוויצרי ק"ג יונג והיא ממוקדת בהבנה של מרכיבי הצלחה בתקשורת עסקית אפקטיבית.
תהליך הלמידה של המרכיב הבינאישי הוא חוויה פעילה וההנאה ממנו רבה. כל משתתף
בסדנא מרחיב את הבנתו על סגנונו בתקשורת עם לקוחותיו. על משמעות השונות בינם לבין
האחרים ומהן הדרכים האפקטיביות לתקשר איתם בגוון אישי מותאם.
לפני הסדנא ממלא כל משתתף שאלון ®INSIGHTS ממנו יופק פרופיל אישי ובו תיאור של
צבעי האנרגיות שלו ומשמעותם בסביבת העבודה.
תכני הלמידה:
- תפיסה בינאישית ועיוותי תפיסה
- צבעי האנרגיות של ®INSIGHTS.
- הצבעים ביום טוב והשלכותיהם.
- הצבעים ביום רע והשלכותיהם.
- זיהוי הסגנון וההעדפות של האחר.
- התאמת התקשורת לטיפוסים שונים.
- בניית יחסים ארוכי טווח עם לקוחות שונים.
מעוניינים לבחון איך שיטת אינסייטס משפיעה על התקשורת העסקית עם לקוחות?