פעם לפני הרבה שנים חיו במערה חשוכה קבוצה של אנשים. היו שם ציידים וגם חקלאים. המאבק לחיים היה מאתגר, מאבק קיומי. ממש לא היה ברור מה ילד יום?
אבל בלילה הם התכנסו כולם במערה וסיפרו מה עבר עליהם ביום. הסיפורים הזכירו להם מהיכן הם באו ולימדו כל אחד מהם, מה נדרש על מנת להישרד.
ימים הפכו לשבועות, שבועות לחודשים וכך חלפו להם אלפי שנים. הם המציאו את הכתב והקליטו את הסיפורים. הם פיתחו טכנולוגיה וכלי תקשורת נוספים. אלפי שנים של סיפורים הפכו אותנו לרגישים לסיפורים, לאלו המערבים בהם רגשות
בקומפני פיתחנו מילה חדשה לתאור מכירה אפקטיבית – מכירה אמוציולוגית.
תהליך, המכיר בחשיבותה של התחושה של האחר, לקידום תהליך המכירה.
אנשים מונעים על ידי תחושות ומשתמשים בהיגיון לחזק את החלטת הקניה שלהם.
איך לעשות זאת?
ראו איך בראנה בראון עושה זאת ויש עוד כאלה.
האם תרצו לפתח את היכולת של אנשי המכירות שלכם לשלב סיפור בתהליכי מכירה ולחזק את הקשר עם הלקוח?