מהתצפיות על אנשי מכירות מצטיינים הסתבר, שהם משתמשים בכלים תומכי מכירה למגוון מצבים בתהליך. להלן טעימה ממגוון הכלים שאנו חולקים עם המשתתפים בתהליכי הלמידה שלנו.
כלים תומכים במכירות
* תכנון החדירה ללקוחות חדשים
* ניתוח המוצר – הפיכת מאפיין לתועלת
* השפעה על תבחיני ההחלטה של הלקוח
* ניתוח תחרותי בשלושה מימדים
* מפת ניתוח הסיכונים
* מפת שחקני ה"מפתח"
* אבחון ותכנון של תהליך המכירה
כלים תומכים במשא ומתן
מחקרנו מצא שמצטיינים לא רק אוספים ומנתחים מידע, אלא גם מתכננים איך להשתמש בו במהלך המשא ומתן
* ניתוח חזקות חולשות
* ניתוח הכנת משא ומתן
* יציאה ממבוי סתום
* תכנון המיקוח
תקשורת עסקית
שאלון אינסייטס – לבחינת המאפיינים הבינאישיים בתקשורתת עסקית.
https://online.insights.com/he-IL/evaluator/kompany
רוצים לבחון את האפקטיביות של הכלים?